Čerstvý vzhled pro

tržiště s potravinami

Food Lover’s Market,
Durban, Jižní Afrika


Podívejte se, jak nové osvětlení potravin zlepšuje podnikání ve společnosti Food Lover's Market.

Tento světelný zdroj dělá to, co bylo slíbeno. 
Je to kouzelná lampa.

Od okamžiku, kdy zákazníci vstoupí do prodejny, určuje jejich náladu. Na tomto zdroji je postavena naše nová koncepce osvětlení a máme v úmyslu využít jej ve všech našich prodejnách v Kwa-Zulu Natalu, protože jasně přispívá ke zvýšení tržeb v našich modernizovaných prodejnách.“
 

- Jose Luizinho, ředitel, Food Lover’s Market v Kwa-Zulu Natalu

Co zákazník potřeboval vyřešit

 

Food Lover's Market je potravinářský řetězec, který dbá na estetiku. Jde o největšího maloobchodního prodejce čerstvých potravin v Jižní Africe, který sám sebe označuje za „divadlo potravin navržené především pro skutečné znalce“. V zájmu podpory tržeb se manažeři rozhodli zlepšit vzhled prodejen pomocí osvětlení.

    • Manage your projects with MyProjects
      Use MyProjects to create, save manage and share items and projects with you colleagues and team members.

To pravé osvětlení  


Prodejna je navržena jako moderní potravinářský obchod nabízející gurmánské lahůdky a její hlavní prioritou je poskytovat zákazníkům vysoce kvalitní výrobky. Není třeba zdůrazňovat, že je naprosto zásadní, aby potraviny v prodejně vypadaly čerstvě a lákavě a aby zákazníci měli z nakupování prvotřídní dojem. Z tohoto důvodu se pobočka v Durbanu snažila najít nový systém osvětlení, který bude na zákazníky působit a bude pro ně příjemný. A vzhledem k rostoucím cenám energie v Jižní Africe chtěla též ušetřit za elektřinu.


Za pomoci montážní firmy Radiant Lighting a ve spolupráci s VK Lite jsme do prodejny umístili revoluční svítidla. Nová koncepce osvětlení vychází z výbojek MASTERColour CDM Fresh 70 W. Tento inovační zdroj světla produkuje jiskřivě bílé světlo a čerstvé potraviny jako rajčata, papriky či jablka v něm vypadají naprosto neodolatelně.


Nová koncepce osvětlení posunula zážitek z nakupování v naší prodejně na vyšší úroveň. Ovoce a zelenina mají maximálně čerstvý vzhled, živé barvy, které lákají nakupující, aby se podívali blíž. Každý barevný obal vypadá v novém osvětlení lépe a výsledky hovoří samy za sebe. Od instalace osvětlení v prodejně výrazně rostou tržby, a to je další skvělé vítězství inovačního osvětlení.

 

Ve srovnání s lampou Mini White SON má CDM Fresh o 60 % vyšší energetickou účinnost a o 50 % delší životnost. S novým systémem dosahuje Food Lover's Market úpor energie 30 až 50 %.

  • MASTERColour CDM-T Fresh
    Keramická halogenidová výbojka s jednou paticí, velmi vysokou účinností a speciálními charakteristikami pro vylepšení podaní barev

Absolutně vkusné osvětlení

Tým

Food Lover's Market

Zákazník

Související případy

You are now visiting our Global professional lighting website, visit your local website by going to the USA website