Další značky od

    Kouzlo světla v obchodních prostorech: Nechte svůj produkt vyniknout 


    Prodáváte zajímavé zboží, je váš obchod umístěn na zajímavém místě, a přesto jako by zákazníci váš obchod stále obcházeli velkým obloukem? Možná je na čase zamyslet se nad osvětlením vaší prodejny. Ani sebelepší produkt totiž neprodáte, pokud na něj vaši zákazníci dobře neuvidí.

     

    Správná kombinace barev a intenzity světla, vhodně nastavený směr svítidla, které si hraje se stíny a kontrasty, dokáže skvěle upoutat náležitou pozornost. Při osvětlování produktů se stačí držet několika základních pravidel a prodáte i takřka neprodejné.

    Vnitřní osvětlení Philips pro obchody

    Nesvítíte? Jako byste nebyli


    Prakticky ve všech větších městech jsou již dnes k vidění velká nákupní centra, ale také malé obchůdky, jejichž dobře osvětlené výlohy jsou vidět na míle daleko. Důvod je jednoduchý – jejich majitelé již přišli na to, že pokud je jejich výloha špatně osvětlená, zákazníky nepřitáhne ani sebelepší reklamní poutač.

     

    Právě nasvícená výloha a vstup do prodejny je prvním komunikačním prostředkem mezi zákazníkem a prodávajícím. Dokáže upoutat pozornost kolemjdoucích, ale také vzbudit nesprávný dojem. Vhodně nasvícená výloha a obchodní prostor je tedy jedním z klíčových faktorů, které ovlivňují podvědomé rozhodování vašich potencionálních zákazníků. Jak tedy na to, aby si zákazníci vaší výlohy všimli?

    Osvětlení Philips pro obchody a nákupní centra

    Jak nasvítit zboží ve výloze?


    Cílem světel ve výloze je správné nasvětlení produktů. Svítidlo je vždy potřeba namířit tak, aby zákazník dobře viděl přesně to, co potřebuje. V případě výlohy světlo umístěte blízko ke sklu se sklonem do obchodu.

     

    Zásadní roli hraje také výběr teploty barev vybraného osvětlení. Tu určujte vždy podle toho, jaký produkt prodáváte. V případě, že se váš obchod zaměřuje na prodej oblečení nebo šperků, volte raději chladnější bílé světlo, které dodá zboží luxusní vzhled. Zatímco pokud se chystáte osvětlit například potraviny, vybírejte raději z teplejších barevných odstínů. V případě nasvícení masných výrobků volte vždy neutrální tón světla (4 000 K), který zachovává přirozený vzhled vystaveného zboží.

    Osvětlení ve zkušebních kabinkách


    V obchodech s módou můžeme často narážet na to, že výlohy i regály s umístěným zbožím jsou často velmi dobře nasvíceny. Pokud se však rozhodnete si zboží vyzkoušet, k dispozici je vám malá kabinka s nedostatečným osvětlením. Veškerý dobrý dojem, který vyvolalo promyšlené osvětlení v prodejně, pak velmi rychle vymizí. Je to přitom právě zkušební kabinka, kde se zákazník rozhoduje, zda si zkoušený módní kousek skutečně zakoupí nebo ne. Kabinka je tedy jednou z nejdůležitějších částí obchodu, která by měla být extrémně dobře osvětlená. Vhodné nasvícení v kabince dokáže skrýt nedokonalosti produktu, zdůraznit kvalitu a barvu materiálů i dobře padnoucí střih.

     

    Zákazníci se při rozhodování, zda si produkt koupí nebo ne, často řídí téměř výhradně emocemi. Pomozte jim pomocí kvalitního osvětlení výlohy, prodejny i zkušební kabinky získat ze svého nákupu dobrý dojem a získejte spokojené zákazníky, kteří se k vám budou rádi vracet.