Další značky od

    Osvětlení zkušebních kabinek při rozhodování o koupi


    Nezabírá největší plochu obchodu. Ani neláká k vstupu do obchodu výraznými motivy. Přesto je to jedno z nejdůležitějších míst každého obchodu s módou. Odehrává se zde totiž „drama“ v podobě rozhodování o nákupu. O jakém místě je řeč? Hádáte správně – mluvíme o zkušebních kabinkách v maloobchodních prodejnách.

     

    Zkušební kabinka je místem, které nejvíce odlišuje kamenné obchody od těch internetových. Zároveň je místem, které mohou obchodníci využít pro propagaci svého zboží. Poskytnuté služby, navozená atmosféra a vyvolané pocity, ale také informace, které zákazník ve zkušební kabince získá – to vše může ovlivnit zákazníky v tom, jestli se dokážou správně rozhodnout, zda je vybraný kousek oblečení právě to, co hledají. Jak tohoto optimálního prostředí pro rozhodování dosáhnout?

    Zkušební kabinka: podceňované místo


    K prostředí zkušebních kabinek maloobchodní prodejci přistupují často laxně a nezúčastněně. Přitom právě zde se odehrává více než 60 % všech nákupních rozhodnutí. To, zda má zákazník v kabince dostatek prostoru, jak dobře se v ní cítí a zda si dokáže důkladně a bez překážek prohlédnout vybraný produkt, má zásadní vliv na jeho rozhodnutí. Nedostatečné osvětlení tohoto malého prostoru dokáže značně zkreslit realitu.

     

    Každá kabinka by tedy měla poskytovat dostatek místa a odkládacích prostor pro případ, kdy si zákazník především v zimním období bude potřebovat odložit více vrstev oblečení. Hodí se také místo na kabelku či jinou tašku, ale také prostor pro odložení vybraných kousků, které si chce zákazník vyzkoušet. Vhodné je také místo na sezení v případě, kdy si chce zákazník zkusit, jak bude oblečení vypadat, když si sedne.

    S osvětlením PerfectScene si můžete nastavit nejvhodnější osvětlení
    Zásadní vliv na to, jak se budou zákazníci v obchodě cítit a jak dlouho v kabince vydrží, může mít i to, jak na ně bude působit jejich odraz v zrcadle. Pokud si totiž budou připadat vlivem nedostatečného osvětlení a stísněných prostor starší a získají dojem, že jim přibylo i několik kilo navíc, dá se logicky očekávat, že se ani ve vybraném oblečení nebudou cítit zrovna nejlépe. Naprostou samozřejmostí by pak mělo být i to, že by kabinka měla za všech okolností pečlivě uklizená.

    Světlo, které dokáže zázraky

     

    Snad každý zákazník, který si zkouší jakýkoliv kousek oblečení, přemýšlí nad tím, jak vybrané zboží bude v závislosti na příležitosti, pro kterou je vybíráno, působit na přirozeném denním světle, nebo naopak ve světle večerního osvětlení. Zřejmě si bude klást obdobné otázky: Bude se jasná tyrkysová barva módních plavek skutečně vyjímat i na jasném denním světle na pláži? Zazářím ve třpytících se plesových šatech i na firemním večírku, nebo je to jen klam světla v prodejně? Nebudu v tomto kostýmku působit na pracovní schůzce příliš vyzývavě, či ve vybraném obleku moc usedle?

     

    Tyto otázky napadají vaše zákazníky dnes a denně. Usnadněte jim jejich rozhodování a vybavte svou maloobchodní prodejnu s oblečením zrcadlovým osvětlením PerfectScene, které je určeno pro osvětlení zkušebních kabinek. Nejen že se vaši zákazníci v zrcadle skvěle uvidí a vhodné osvětlení eliminuje veškeré nežádoucí stíny, které zkreslují dojem ze zkoušeného oblečení. Vaši zákazníci si navíc budou moci přepnutím pomocí jednoduchého vypínače kdykoliv jednoduše věrně nasimulovat jasné denní světlo, prostředí domova či kanceláře, nebo intimní večerní atmosféru. Vybraný módní kousek si tak na sobě prohlédnou přesně v takovém světelném prostředí, v jakém ho později budou nejčastěji nosit.

     

    Zrcadlová světla PerfectScene lze instalovat do 95 % typů zkušebních kabinek. Vaši zákazníci je mohou začít používat ihned po instalaci do kabinky. Jejich uvedení do provozu je jednoduché a rychlé.

    Omezte nespokojenost svých zákazníků

     

    Z průzkumů vyplývá, že se většina zákazníků rozhodne vrátit zakoupené oblečení především proto, že na ně poté, co si ho donesli domů, působilo zcela odlišně, než tomu bylo ve zkušební kabince obchodu. Správně zvolené osvětlení kabinky má navíc podstatný vliv i na nákupní chování.

     

    Předejděte nespokojenosti svých zákazníků a pomozte jim správně se rozhodnout již ve chvíli, kdy si zboží v kabince vašeho obchodu zkouší. Vytvořením příjemného prostředí v kabince přimějete zákazníka strávit v kabince více času a vyzkoušet si větší množství modelů. Navíc podpoříte jeho chuť nakupovat. Dopřejte všem návštěvníkům svého obchodu komfortní prostředí pro učinění správného rozhodnutí při nakupování a získejte pro svůj maloobchod více spokojených a opakovaně se vracejících zákazníků.