Chytré telefony již poskytují dostatek informací pro zákazníky. Pomocí aplikací a služeb podporujících interiérové polohování od společnosti Philips můžete personalizovat mobilní zkušenosti ve vašem obchodě a současně zobrazit schémata, která pomohou vylepšit pohodlí zákazníků a podpořit věrnost vaší značce.
Zdokonalte zkušenosti zákazníků pomocí propagace v obchodě na základě polohy a poskytněte tak zákazníkům nové důvody ke koupi a prodloužení doby setrvání ve vašem obchodě. Nalezení cesty pomůže provést návštěvníky obchodem a zlepšuje efektivitu zaměstnanců při jejich každodenních úkolech, jako je doplňování zásob nebo vychystávání objednávek. Pomocí aplikace pro chytré telefony jsou zákazníci nasměrováni přímo ke zboží, které hledají, zatímco data shromažďovaná ze systému mohou poskytovat informace o efektivitě marketingových kampaní v obchodě. Mohou vám rovněž pomoci optimalizovat uspořádání vašeho obchodu.