Zastavme se na chvíli u části obchodu, kterou zákazník uvidí jako první – výlohu. Jak důležitá podle vás je? Jak zapadá osvětlení výlohy do celkového konceptu osvětlení obchodu? Jaké hlavní vlastnosti by správná výloha měla mít?
Jak jste sám řekl – výloha je prvním místem kontaktu se zákazníkem. Je tedy nezbytně nutné, aby výloha navodila tu správnou atmosféru, konzistentní se značkou a nabízeným zbožím, která kolemjdoucího přiláká dovnitř nebo v něm alespoň vzbudí zájem. A protože je výloha nezbytnou součástí obchodu, měla by adekvátně zapadat do celkového konceptu jeho osvětlení. Dobře připravená výloha by měla být:
Dostatečně osvětlená, především večer, nepřeplácaná, nápaditá a neustále pozměňovaná, aby v lidech, kteří kolem ní procházejí pravidelněji, vyvolávala pocit inspirace a překvapení.