Právě navštěvujete webové stránky společnosti Philips lighting. K dispozici je lokalizovaná verze.
Návrhy

    IPS: Navigujte lidi ve svém obchodě pomocí osvětlení


    V dnešním internetovém světě plném inovativních zařízení je pro majitele kamenných obchodů stále obtížnější držet krok s dobou. Aby si kamenné obchody a velká obchodní centra udržely loajalitu svých zákazníků, jsou nuceny přistupovat ke svým prodejním plochám novým, inovativním způsobem. Jedním z těchto způsobů, jak přimět zákazníky, aby navštívili kamenný obchod, je příslib poskytnutí nějakého nevšedního zážitku. Tím může nesporně být i promyšlený inovativní navigační systém, který zákazníky provede celým nákupem.

    Philips Indoor positioning


    K nejčastějším důvodům, proč zákazníci opouštějí kamenný obchod, je frustrace z neschopnosti objevit v záplavě regálů plných výrobků kýžený produkt, pro který si zákazník přišel. IPS navigace (neboli Indoor Positioning System) tento problém dokáže pohotově vyřešit. Systém totiž nakupujícího jednoduše dovede na místo, kde se požadovaný výrobek nachází. A nejen to. IPS vás také upozorní na zajímavou slevovou akci, navrhne vám optimální nákupní trasu, nebo vám třeba nabídne návrh receptů podle vašeho nákupního seznamu. Jak je tohle všechno možné?
    Philips IPS mění podobu dnešního nakupování

    Každé ze svítidel Philips, které je instalováno v nákupním prostoru, vysílá svůj unikátní kód. Fotoaparát mobilního telefonu zákazníků dokáže tento signál přijmout a nainstalovaná aplikace jej pak jednoduše zpracuje. Výsledkem je určení polohy zákazníka a jeho následná navigace na požadované místo. Tok informačních dat je pouze jednosměrný. Zákazníci se tak nemusí obávat jakéhokoliv zneužití informací.
     

    Systém Philips IPS mění podobu dnešního nakupování a zákazníkům přináší zajímavý interaktivní zážitek. Nemalé výhody však přináší také manažerům prodejen. Kromě zvýšení obratů je IPS také zajímavým marketingovým nástrojem, který pomáhá měřit dopad jednotlivých marketingových aktivit. Navigační systém v kamenných prodejnách se tak jednoznačně stává pevnou součástí novodobého pojetí nakupování.