Další značky od

Suggestions

    Jak pomoci splnit cíle hnutí Za normální kabinky? Philips Lighting nabízí řešení

     

    Špatné osvětlení, malý prostor, deformující zrcadla … Poznáte, o čem je řeč? Ano, jsou to zkušební kabinky v obchodech. A protože tyto nedostatky potrápily nejednu ženu, vznikla iniciativa #zanormalnikabinky, jež se rozhodla proti tomuto nešvaru bojovat.

     

    Celá řada českých žen, později podporována i významnými osobnostmi, začala upozorňovat na skutečnost, že oblečení vypadá v kabince daleko hůře než na ramínku přímo v obchodě a že akt samotného zkoušení také za moc nestojí. Zrcadla deformují postavu, špatné osvětlení často skryje nedostatky na oblečení a skromné rozměry zkušebních kabinek neposkytují dostatek prostoru pro pohodlné prohlédnutí.

     

    Iniciativa #zanormalnikabinky upozornila na celou řadu problémů zkušebních kabinek

    Agentura World of Online tedy spustila kampaň Za normální kabinky a holky mohly vyrazit do boje. Na Instagramu vytvořily mapu obchodních značek, které prodávají oblečení a hodnotily jejich kabinky. Pro jasnou identifikaci se fotka označila hashtagem #zanormalnikabinky.

     

    Na Instáči pak dámy sdílely svoje pocity, které vyjádřily třeba takto: „Zrcadla ve zkušebních kabinkách mi připadají stejná, jako zrcadla v zrcadlovém labyrintu. Na přirozeném světle totiž rozhodně nevypadám jako velryba.“ Do celé akce se zapojilo několik tisíc žen, které později veřejně podpořily i mediálně známé tváře, například Lucie Šilhánová, Natálie Hefnerová, Barbora Mudrochová a další.

    Osvětlení v kabinkách umí řešit Philips Lighting, který navrhl zkušební kabinku PerfectScene. Kouzlo revoluční kabinky spočívá v ovládacím panelu, který zákaznicím umožňuje měnit osvětlení podle příležitosti, pro kterou si oblečení kupují. Na výběr je osvětlení denní, kancelářské i noční osvětlení. Dámy si tak mohou udělat živý obrázek o tom, jak bude jejich outfit skutečně vypadat.

    PerfectScene vrací do zkoušení oblečení radost

     

    Správná zkušební kabinka je pro módní obchodní řetězce klíčová, protože právě v nich se více jak polovina zákazníků rozhoduje, zda si oblečení koupí, nebo ho vrátí zpět na věšák. Ideální kabinka tak dokáže vylepšit pověst a zvýšit tržby nejedné značce. O kabinku, která díky PerfectScene poskytuje vhodné osvětlení, již nyní projevilo zájem hned několik řetězců. S přívětivými kabinkami se tak v dohledné době pravděpodobně setkáte v celé řadě obchodů, takže se (snad) blýská na časy, kdy se do zkušebních kabinek budete moci opět těšit.

     

    A pokud vás zajímá podrobnější případová studie, můžete se na ni podívat zde.